fredag 22 juni 2012

Guldkorn och smultronställen

Så hade jag tänkt att min blogg skulle heta. Men det namnet har någon redan norpat åt sig. För att inte vara långrandig och upprepa Mona-Lisas så blev det en kortare version.

Jag kom idag på att jag har supermånga fina bilder från olika delar av Europa. Jag vill gärna dela med mig av de fina platser jag nån gång besökt och således ge restips.

Här kommer jag att presentera mina smultronställen hur stora eller små dom än må vara.

Var finns ditt smultronställe?

1 kommentar:

  1. Hej Mona-Lisa! Vill garna se dina smultronstallen sa ser framemot att hora vad du gjort och sett pa olika platser. Onskar jag hade energi att gora ngt liknande med alla resekort jag har pa olika datorer fran de senaste 15 aren!! Dina betraktelser fran London och Mons Klint var intressanta! Halsn. Catharina i London.

    SvaraRadera